10/11/06

Primera aterrissada tal vegada casual

Hola a tots els que llegeixin aquestes linies (bé de moment només en serà un) aquí estic...aterrada en aquesta pista internàutica (no onirica)que mai hagués pensant fer-hi port, però que en cap moment penso ni pensaré que no és un fabulós mitjà per obrir dialegs i altres coses. Els que em coneixeu sabeu de llarg que m'encanta escriure, més d'un s'alleugerà al saber que ja no em caldrà fer les meves vomiteres en els correus particulars perquè aqui i en aquest precís instant comença la meva llibertat de paraules sense paralitzar les vides dels altres sense previ avís.... és a dir qui vulgui saber alguna cosa de les meves paranoies mentals aquí em trobarà. Així doncs, bons lectors, trenco una ampolla de bon cava contra aquesta nau que m'acompanya en el meu viatge literari......

3 comentarios:

ESTEVE dijo...

Com et pots imaginar, només puc fer que desitjar-te sort. Molta sort! Aquesta és una via d'expressió un pèl particular, però qui sap si resol més d'un problema alhora que entreten a qui ho llegeix... Un grapat de bons desitjos!

Sirstadler dijo...

Moltes gràcies!!11! què vols!!! tinc un amic que m'ha enredat en tot aquest tema i espero que em doni tant o més suport del que m'acabes de donar ara...jajajaja Malgrat disposar de poc temps i aquest poc tenir-lo ocupat amb pardals esvalotats que cada un em demana una cosa diferent, intentaré si més no, un cop per setmana penjar alguna cosa.... Insisteixo... moltes gràcies!! (t'han dit mai que ets un sol??)

Anónimo dijo...

HOLA!!!

Doncs jo tambe et desitjo que tinguis molta sort en aquesta nova etapa d'escriptora. Ja saps tu que vals!!. Aixi que jo tambe intentaré donar-hi una ullada per saber quina una hi escrius ejej, per cert lo dels pardals esvalotats no ets pas l'única creume!!. Doncs molta molta sort eh?!. Seguirem en contacte!!. Anin